Groepsfoto 1

De jeugdspelers van badmintonclub Ouderkerk zijn dit jaar begonnen met de opstap-competitie. Het is namelijk de eerste keer sinds een aantal jaar dat de jeugd weer competitie speelt. BC Ouderkerk is blij met alle getalenteerde en enthousiaste jeugdspelers, die zich allemaal met spanning hebben voorbereid op de competitie.

Dankzij de gulle steun van lokale sponsor A. Snoei Installatiebedrijf kon de club nieuwe clubshirts kopen voor de beide jeugdteams die meedoen met de competitie. De shirts zijn voorzien van het logo van de club en zijn een bron van trots voor de spelers die ze tijdens hun eerste wedstrijden mogen dragen.

Naast het regelen van de nieuwe shirts hebben de trainers van BC Ouderkerk hard gewerkt aan de voorbereiding op de wedstrijden. Tijdens de wekelijkse jeugdtraining op zaterdagochtend heeft de jeugd geoefend met de spelregels en hebben ze gewerkt aan hun slag- en looptechniek.

De competitie is eind januari van start gegaan. De teams hebben al een indrukwekkende prestatie geleverd. Ondanks de moeilijke tegenstanders hebben de spelers op het veld vaardigheid en vastberadenheid getoond en indruk gemaakt op de trainers en toeschouwers.

sponsorkliks shopping logo cropped

Koopt u wel eens online. Dan kunt u nu gratis de vereniging sponsoren als u deze app op je telefoon of tablet installeert. Het kost niets en u krijgt ook geen vervelende e-mails in uw postvak. De vereniging krijgt namelijk een percentage van het bestelde bedrag. Is dat mooi of niet. Download eerst de app in uw Store en dan werkt het als volgt.

Als u bij Zoek: “Badminton club Ouderkerk” intypt dan komen wij gelijk te voorschijn. Kies uw winkel en u komt in de webwinkel van deze winkel. Veel bestelplezier.

De badminton heeft nu al in totaal € 465,75 bij elkaar gespaard. Dat worden er binnenkort meer? hopen we.

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan B.C.Ouderkerk, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en B.C.Ouderkerk ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Ook doen grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar B.C.Ouderkerk.
En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je B.C.Ouderkerk ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van B.C.Ouderkerk. Voor jou een kleine moeite, voor B.C.Ouderkerk zijn het directe inkomsten.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening vanB.C.Ouderkerk. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert B.C.Ouderkerk hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Je blijft anoniem
Noch SponsorKliks, noch B.C.Ouderkerk weet wie er iets besteld heeft. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor B.C.Ouderkerk is bedoeld. Dat weten ze omdat je via SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bv. Bol.com een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat u de bestellingen die u online doet alleen via Sponsorkliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die je bij Bol.com doet, levert B.C.Ouderkerk dan niets op.

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die wij leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen wij zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met winkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!

Bezoek de SponsorKlikspagina van B.C.Ouderkerk

Dan is dit iets voor jou. Sponsor ons door simpelweg onderstaande instructie te vogen. Het is heel eenvoudig, kost niets en levert de club een leuk centje op.

Wat moet je doen: ben je nog geen 18 jaar, vraag dan eerst even aan je ouders

voeg minimaal 3 webwinkels toe aan je chrome browser. Daarvoor moet je eerst naar sponsorkliks en naar je favoriete club gaan, in dit geval BC Ouderkerk. Druk je op deze link dan kom je direct bij BCO/sponsorclicks terecht. Sleep nu met je linkermuisknop je favoriet webwinkel in je bladwijzerbalk. Dan zie je een aardbolletje, druk met je rechtermuisknop om de naam te veranderen en klaar is klara. Doe dit voor minimaal 3 webwinkels en je maakt kans op € 250,= gratis besteltegoed en de vereniging een bonus van € 1000,=.

De video hieronder laat precies zien hoe je ze installeert.

Nogmaals, het kost niets en is supermakkelijk.

order here

Ga naar boven