Opzeggen lidmaatschap

U kunt uw lidmaatschap bij Badmintonclub Ouderkerk opzeggen uiterlijk 2 maanden voordat het nieuwe seizoen begint.
Een seizoen loopt van 1 september tot en met 31 augustus dus opzeggen voor 1 juli.

Hoe kunt u opzeggen?

Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk of via e-mail, dus niet via Whatsapp.
Opzeggingen kunnen worden verstuurd naar het volgende adres:

Badmintonclub Ouderkerk
Geerlaan 7
2935 RA Ouderkerk aan den IJssel

Of via e-mail:
ledenadministratie@bcouderkerk.nl

Opzeggen en de Wet van Dam
Op 1 december 2011 is de Wet van Dam van kracht geworden. Deze wet bepaalt dat diensten op abonnementbasis niet stilzwijgend verlengd mogen worden. Deze wet geldt echter niet voor verenigingen.
Voor verenigingen blijft gelden dat het lidmaatschap met een jaar verlengd kan worden, wanneer er niet voor een bepaalde periode opgezegd wordt.
Badmintonclub Ouderkerk hanteert een opzegtermijn van 2 maanden. Meer informatie over de Wet van Dam vindt u op www.opzeggen.nl.
Ga naar boven