We spelen iedere zaterdag van 9:30 tot 12:00 uur

Groepsfoto 1

De jeugdspelers van badmintonclub Ouderkerk zijn dit jaar begonnen met de opstap-competitie. Het is namelijk de eerste keer sinds een aantal jaar dat de jeugd weer competitie speelt. BC Ouderkerk is blij met alle getalenteerde en enthousiaste jeugdspelers, die zich allemaal met spanning hebben voorbereid op de competitie.

Dankzij de gulle steun van lokale sponsor A. Snoei Installatiebedrijf kon de club nieuwe clubshirts kopen voor de beide jeugdteams die meedoen met de competitie. De shirts zijn voorzien van het logo van de club en zijn een bron van trots voor de spelers die ze tijdens hun eerste wedstrijden mogen dragen.

Naast het regelen van de nieuwe shirts hebben de trainers van BC Ouderkerk hard gewerkt aan de voorbereiding op de wedstrijden. Tijdens de wekelijkse jeugdtraining op zaterdagochtend heeft de jeugd geoefend met de spelregels en hebben ze gewerkt aan hun slag- en looptechniek.

De competitie is eind januari van start gegaan. De teams hebben al een indrukwekkende prestatie geleverd. Ondanks de moeilijke tegenstanders hebben de spelers op het veld vaardigheid en vastberadenheid getoond en indruk gemaakt op de trainers en toeschouwers.

Bent u nieuw?

en zoekt u informatie over onze vereniging?
KLIK dan hier en kom alles te weten.

netenracket

Ga naar boven