Website www.bcouderkerk.nl

Mike Kost

Senioren Trainer Mike Kost

Opzeggen lidmaatschap

U kunt uw lidmaatschap bij Badmintonclub Ouderkerk opzeggen uiterlijk 2 maanden voordat het nieuwe seizoen begint. Een seizoen loopt van 1 september tot en met 31 augustus.

Hoe kunt u opzeggen?

Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk naar bovengenoemd postadres of via e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Opzeggen en de Wet van Dam

Op 1 december 2011 is de Wet van Dam van kracht geworden. Deze wet bepaalt dat diensten op abonnementbasis niet stilzwijgend verlengd mogen worden. Deze wet geldt echter niet voor verenigingen.

Voor verenigingen blijft gelden dat het lidmaatschap met een jaar verlengd kan worden, wanneer er niet voor een bepaalde periode opgezegd wordt.

Badmintonclub Ouderkerk hanteert een opzegtermijn van 2 maanden. Meer informatie over de Wet van Dam vindt u op www.opzeggen.nl.

Ga naar boven