Beste competitiespelers,
Het seizoen is weer begonnen, training en wedstrijden zijn in volle gang. Nu nog even wennen aan alle veranderingen.
Onze nieuwe competitieleider Elma heeft alles tot in de puntjes voorbereid en is nog steeds erg druk met het omzetten van wedstrijden en het contact met tegenstanders en de bond. Heb je nog vragen of tips neem dan even contact haar op.
Ter voorbereiding op dit seizoen zijn in de Algemene Ledenvergadering van mei j.l. een aantal veranderingen in de gebruikelijke gang van zaken met elkaar afgestemd.
Shuttles
Dit jaar preparen teams 1 en 2 en het heren team hun eigen veren shuttles voor de thuiswedstrijden. Gemiddeld is 1,5 koker per thuiswedstrijd per team is voldoende. De shuttles die je overhoudt kunnen weer mee voor de volgende thuis wedstrijd. Rob besteld zo'n 2 keer per jaar shuttles bij de groothandel. Masha zal deze aan de teams uitdelen en inmiddels is iedereen voor 2 wedstrijden voorzien. Check YouTube voor de beste manier om je shuttles te prepareren.
Nieuwe plastic shuttles voor de thuiswedstrijden zijn op voorraad. Team 3 kan voor een nieuwe koker op dinsdag avond terecht bij Rob of Masha.
Nieuwe aanvangstijd dinsdagavond
Om de beheerder de tijd en voldoende gelegenheid te geven de zaal goed schoon te maken waardoor wij minder hinder ondervinden van de gladheid, is afgesproken dat wij voortaan v.a. 20.15 de zaal betreden/huren. Helaas is dit niet gecommuniceerd aan de bezoekende badminton clubs. De beheerders zijn hiervan op de hoogte, het verzoek is om gezamelijk de tegenstanders op te vangen en hen een warm welkom geven. Bespreek ook vast bij de uitwedstrijd dat we een kwartiertje later starten dan op de uitnodiging is aangegeven.
Gastvrouw/heer woensdagavond
Op woensdagavond is er een wisselende aanloop voor Rittenkaarten naast de aanwezige vaste spelers. Om de recreanten zoveel mogelijk de gelegenheid tot spelen te geven is er afgesproken dat er altijd een gastvrouw -of heer aanwezig is in de periode september tm januari, om nieuwe spelers te ontvangen en kaarten af te tekenen. Er is voor gekozen om de indeling aan de teams zelf over te laten, elk team is inmiddels op de hoogte over wanneer ze aan de beurt zijn. Vergeet niet je racket en schoenen mee te nemen.
Heb je vragen, een topidee of tips mbt de woensdagavond deel deze dan met ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Martin zet zich in om alles praktisch in goede banen te leiden, zo is er een aanwezigheids lijst en een rooster gemaakt.
September Team 1
Oktober Heren team
November Team 3
December
Januari Team 2
Iedereen is uiteraard altijd welkom op woensdagavond om lekker een shutteltje te komen slaan!
Speelgelegenheid: |
competitie wedstrijden/trainen op dinsdag v.a. 20.15u De Drie Maenen - Abelenlaan 1 - Ouderkerk aan den IJssel |
Contactadres: | Geerlaan 7 - 2935 RA - Ouderkerk aan den IJssel |
Telefoonnummer competitieleider: |
Elma Groen-Geneugelijk 06 1568 6820 |
email competitieleider | competitie@bcouderkerk.nl |